این که آیا بیمار نیاز به بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم برای درمان منظم؟
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

این که آیا بیمار نیاز به بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم برای درمان منظم؟

آیا لازم است برای آنها برای پیدا کردن وسیله جامع برای مرحله سوم بیماری مزمن کلیه؟ نارسایی مزمن کلیه از دست دادن پیشرونده عملکرد کلیوی است. در مقایسه با بیماری مزمن کلیه یک بیماری جدی است. در مرحله سوم از بیماران نارسایی مزمن کلیه از علائمی مانند تکرر ادرار، کم خونی، و غیره رنج می برند در همین حال، نارسایی مزمن کلیه در مرحله سوم بهترین زمان برای کنترل پیشرفت نارسایی مزمن کلیه است. درمان سیستمیک برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه در مرحله 3 است.

معرفی مختصر مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی

نارسایی مزمن کلیه با بیماری های مختلف کلیوی مزمن است که به طور مداوم به آسیب کلیوی نفرون منجر شود. نفرون کلیه باقی مانده می کند زباله را حذف کنید در بدن به عنوان ادرار و تعادل پایدار از محیط زیست، که منجر به رسوب مواد سمی، عدم تعادل الکترولیتی، و محصولات اختلال عملکرد کلیه مانند رنین و اریتروپویتین حفظ کرده است. در مرحله سوم از نارسایی مزمن کلیه، ما آن را ازوتمی نفروپاتی پاسخ. GFR در این مرحله از 25٪ به 50٪. برای پیدا کردن راه حل جامع، کارشناسان ما برای سالهای زیادی بررسی شده است.

یک روش سیستماتیک بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم چیست؟

بعد از چند سال تحقیق و تجربه، بیمارستان ما مراحل بسیاری از تحقیقات، که به صورت خوراکی و جو در زمان طب چینی، درمان فشرده سازی گرم، حمام درمانی، درمان با طب چینی چرخه ای، و غیره را تجربه کرده است و شامل تعداد زیادی از تجربه با ارزش در درمان پیوند مغز استخوان. به تدریج، ما هفت نفر از روش بسیاری از درمان های TCM انتخاب کرده اند به ترکیب یکپارچگی خود و مجموعه ای از درمان های یکپارچه و TCM تشکیل شده است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان سیستمیک یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال و یا Asya.yue@mail.ru مشورت با دکتر ما در مورد واتساپ / وایبر +8613292893707، ما سعی خواهد کرد تا همه به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: